A A A

Podane na stronie ceny oraz terminy realizacji należy traktować orientacyjnie i każdorazowo weryfikować w dziale sprzedaży z uwagi na niestabilną sytuację cenową na rynku komponentów do produkcji mebli.

Krzesło tapicerowane Fameg do restauracji A-9608 TULIP.1 - R

Krzesło wykonane z drewna bukowego, dostępne w wersji z tapicerowanym siedziskiem i oparciem. Produkt został zaprojektowany z myślą...

czytaj więcej

Producent: Fameg   Fameg





Gwarancja: dwuletnia

Dostawa: 8 - 9 tygodni

Produkt na zamówienie według specyfikacji konsumenta


Zadaj pytanie

Ocena produktu: 0 na 5 (opinie: 0)   dodaj opinię

Powiadom znajomego

  Dodaj do porównywarki

  Pobierz PDF

UWAGA! Ze względu na specyfikę monitora istnieje możliwość, że prezentowane poniżej kolory mogą różnić się od rzeczywistości.

Tapicerka klienta
Tkanina klienta
mw1
VINTAGE / DOLARO
Vintage 200 Natural
mw1
Vintage 215 Cognac
mw1
Vintage 805 Dark Brown
mw1
Vintage 812 Dark Chocolate
mw1
Vintage 505 Middle Blue
mw1
Vintage 100 Black
mw1
Dolaro 3
mw1
Dolaro 9
mw1
Dolaro 13
mw1
Dolaro 10
mw1
Dolaro 17
mw1
Dolaro 18
mw1
Dolaro 19
mw1
Dolaro 12
mw1
Dolaro 14
mw1
Dolaro 15
mw1
HYGGE / LARS / LUIS / POINT
Hygge 16
Hygge 25
Hygge 37
Hygge 76
Hygge 95
Hygge 80
Lars 27
Lars 59
Lars 73
Lars 75
Lars 77
Lars 81
Lars 89
Lars 98
Lars 99
Luis 16
Luis 17
Luis 39
Luis 48
Luis 52
Luis 74
Luis 75
Luis 83
Luis 59
Luis 97
Point 13
Point 39
Point 48
Point 49
Point 56
Point 74
Point 79
Point 86
Point 98
CROWN VELVET
Crown Velvet 21
mw1
Crown Velvet 09
mw1
Crown Velvet 46
mw1
Crown Velvet 12
Crown Velvet 14
Crown Velvet 48
Crown Velvet 54
Crown Velvet 55
Crown Velvet 101
Crown Velvet 120
Crown Velvet 129
Crown Velvet 136
Crown Velvet 141
Crown Velvet 142
Crown Velvet 31
mw1
Crown Velvet 37
mw1
Crown Velvet 10
mw1
Crown Velvet 03
mw1
Crown Velvet 01
mw1
Crown Velvet 56
mw1
TOKYO
Tokyo T160
mw1
Tokyo T4
mw1
Tokyo T120
mw1
Tokyo T003
Tokyo T004
Tokyo T112
Tokyo T132
Tokyo T184
Tokyo T207
Tokyo T258
Tokyo T118
mw1
Tokyo T101
mw1
Tokyo T115
mw1
Tokyo T2
mw1
CYBER
Cyber 1301
Cyber 1302
Cyber 1501
Cyber 1801
Cyber 1802
Cyber 2201
Cyber 2301
Cyber 2502
Cyber 2601
Cyber 3001
NORDIC
Nordic 104
Nordic 111
Nordic 113
Nordic 115
Nordic 116
Nordic 117
Nordic 121
Nordic 125
Nordic 128
Nordic 129
Nordic 129
Nordic 130
Nordic 131
Nordic 132
Nordic 901
VENICE
Venice 07
Venice 15
Venice 69
Venice 156
Venice 214
Venice 250
Venice 324
Venice 349
BOLT
Bolt 09-Sand
Bolt 10-Trufle
Bolt 11-Chestnut
Bolt 20-Aluminium
Bolt 22-Jet
Bolt 24-Hydro
Bolt 26-Duckegg
Bolt 31-Pine
Bolt 34-Lemongrass
Bolt 37-Canyon
Bolt 39-Poppy
Bolt 42-Blossom
PERFECTO
Perfecto 05-Onyx
Perfecto 09-Aluminium
Perfecto 10-Muse
Perfecto 17-Seagrass
Perfecto 25-Stucco
Perfecto 30-Sunflower
Perfecto 35-Poppy
Perfecto 38-Aubergine
Perfecto 39-Boudoir
Perfecto 40-Violet
Perfecto 42-Navy
Perfecto 44
Perfecto 46-Ocean
Perfecto 48-Teal
Perfecto 54-Pesto
CHAMELEON
Chameleon 102
Chameleon 107
Chameleon 401
Chameleon 500
Chameleon 501
Chameleon 506
Chameleon 605
Chameleon 606
Chameleon 801
Chameleon 807
Chameleon 905
ONE MOMENT
One moment 8
One moment 9
One moment 19
One moment 37
One moment 38
One moment 48
One moment 54
One moment 59
One moment 70
One moment 74
One moment 78
One moment 80
One moment 85
One moment 99
TIERRA
Tierra 03
Tierra 08
Tierra 06
Tierra 07
Tierra 10
Tierra 11
Tierra 12
Tierra 15
Tierra 16
Tierra 17
Tierra 19
Tierra 20
Tierra 22
LUNA
Luna 04
Luna 05
Luna 06
Luna 08
Luna 09
Luna 10
STEP MELANGE
Step melange 67072
mw1
Step melange 60004
mw1
Step melange 61149
mw1
Step melange 60092
mw1
WOOL
Wool 91390110
mw1
Wool 2288
mw1
Wool 2279
mw1
Wool 2277
mw1
Wool 95
mw1
Wool 2014
mw1
Wool 1037
mw1
Wool 2151
mw1
Wool 1026
mw1
Wool 1000
mw1
Wool 1001
mw1
Wool 1003
mw1
Wool 1040
mw1
Wool 2153
mw1
Materiał wykonania drewno/tapicerka
Wysokość 82 cm
Szerokość 44,5 cm
Głębokość 53,5 cm
Wysokość do siedziska 48 cm
Waga produktu 6,0 kg

Sklep Internetowy zobowiązuje się dostarczać produkty w stanie wolnym od wad. Przedstawione w Sklepie Internetowym próbki wybarwień mogą nieznacznie różnić się od oryginału. Różnice kolorystyczne między próbką a wyrobem gotowym mogą m.in wynikać ze złej kalibracji monitora i nie mogą stanowić podstaw do reklamacji. Drobne odstępstwa w odcieniach stelaży, siedzisk (skaju, tkaniny), blatów, poszczególnych elementów stołów, elementów drewnianych, wyplotów zamówionych produktów są dopuszczalne i Sklep Internetowy nie ponosi za nie odpowiedzialności. Wymiary prezentowanych mebli podane są z następującą tolerancją:
a) łoże, sofy, poduchy i inne bryły tapicerowane: +/- 2cm dla wszystkich wymiarów tych brył z zaznaczeniem, że jeśli zgodnie z zamówieniem meble są łączone i będzie więcej niż jedna sztuka o różnych bądź tych samych wymiarach to tolerancja ta dotyczy całej łącznej długości zestawu;
b) blaty z płyt wiórowych, klejonki lub kompaktu: +/- 5mm dla wymiarów zewnętrznych blatów.

Rękojmia

Procedura rozpatrywania reklamacji
1. W przypadku gdy rzecz sprzedana ma wady fizyczne lub prawne (rękojmia) konsument może zastosować uprawnienia przewidziane w Kodeksie cywilnym. Konsument może skorzystać z tych uprawnień niezależnie od uprawnień przysługujących mu względem sprzedawcy a wynikających z przepisów ustawy o prawach konsumenta.
2. Strony wyłączają uprawnienia wynikające z rękojmi gdy kupującym jest przedsiębiorca. W takim przypadku przedsiębiorcy przysługują wyłącznie uprawnienia wynikające z gwarancji.
3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
4. Wada prawna ma miejsce wtedy, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
5. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, od dnia wydania rzeczy kupującemu. W przypadku sprzedaży rzeczy używanych strony ograniczają odpowiedzialność do jednego roku od dnia wydania rzeczy. Sprzedawca nie odpowiada jednak za wady, jeśli konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
7. W przypadku zgłoszenia roszczeń z tytułu rękojmi konsument:
a) może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny a w przypadku gdy wada jest istotna – o odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jednocześnie konsument zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę;
b) wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
8. Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla obu stron, uprawnienie konsumenta do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.
9. Konsument powinien niezwłocznie powiadomić sprzedawcę o zaistnieniu wady, określając dokładnie powstałą wadę oraz swoje żądanie w tym zakresie. Jeżeli konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
10. Konsument który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sklepu Internetowego przy ul. Śląskiej 88 w Katowicach. W przypadku gdyby koszt dostawy był wyższy niż 10 % ceny wadliwej rzeczy Klient skontaktuje się ze Sklepem w celu uzgodnienia konieczności i sposobu jej dostarczenia do siedziby Sklepu. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
11. Postanowienia ust. 10 stosuje się odpowiednio do zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy i wymiany rzeczy na wolną od wad.
12. Naprawa lub wymiana rzeczy na wolną od wad nastąpi niezwłocznie, w terminie wynikającym z możliwości faktycznych oraz stopnia skomplikowania naprawy lub dostępności wymienianej rzeczy.

Gwarancja

1. Niezależnie od uprawnień Konsumenta co do rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, Kupujący jest uprawniony do korzystania z gwarancji producenta. Wszystkie zakupione towary posiadają gwarancję Sprzedawcy. Warunki eksploatacji i użytkowania mebli dostarczane są wraz z towarem.
2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym wyrobie.
3. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz wywołane innym czynnikiem zewnętrznym spowodowane przez użytkownika, a w szczególności uszkodzenia wynikłe na skutek:
a) niewłaściwego użytkowania wyrobu,
b) niezgodnego z instrukcją montażu i użytkowania,
c) naturalnego zużycia wyrobu,
d) mechanicznego uszkodzenia wyrobu,
e) samowolnych napraw,
f) przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonanych przez podmiot inny niż Sprzedawca,
g) transportu,
h) przeładunku oraz niewłaściwego składowania.
4. Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 30 dni roboczych od daty przyjęcia reklamowanego produktu w punkcie sprzedaży.
5. Sprzedawca w ramach gwarancji zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy, a jeżeli jest ona niemożliwa – do nieopłatnej wymiany towaru wadliwego na towar wolny od wad w okresie gwarancyjnym w przypadku wystąpienia wad fizycznych, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep Internetowy zwróci nabywcy równowartość ceny towaru (odstąpienie od umowy) lub za zgodą Kupującego zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w Sklepie towary.
6. Po wykonaniu naprawy lub wymiany produkt zostanie wydany Kupującemu w miejscu oddania produktu do naprawy.

Fameg - pliki 3D
 
nazwa
typ
rozmiar
 
 
A-9608 TULIP.1
3ds
216 kB
 
A-9608 TULIP.1
obj
893 kB